KROK PO KROKU – udział w projekcie, jak to się je?
Zastanawiasz się nad wzięciem udziału w projekcie, ale nie wiesz z czym to się je? Dobrze trafiłeś, ta strona jest dla Ciebie!
Poniżej w punktach rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości (a przynajmniej teraz tak nam się wydaje 😉 ).
Co zrobić, aby wziąć udział w projekcie?
1. Pierwszym krokiem (notabene niezbędnym) jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dzięki temu trafisz do naszej bazy, co pozwoli nam na punkt 2 🙂
2. Projekt organizowany jest przez 2 sztaby: wrocławski i krakowski. Wyprawy odbywają się średnio raz w miesiącu i zazwyczaj trwają 2 dni – sobotę i niedzielę. Każdą wyprawę organizuje 2 kierowników z poszczególnych sztabów. 2 tygodnie przed każdą z wypraw wszyscy Uczestnicy/czki i Wolontariusze/ki otrzymują maila z informacjami o konkretnym wyjeździe.
3. Przez pierwszy tydzień od wysłania maila jest czas, żeby zgłaszać swoją chęć udziału w danym wyjeździe (WAŻNE: nie ma obowiązku jeżdżenia na każdy wyjazd, zapisy odbywają się osobno na każdy).
4. Następnie na około tydzień przed wyjazdem wszyscy zakwalifikowani otrzymują maila z potwierdzeniem wyjazdu i ze szczegółowymi informacjami. Staramy się zabierać wszystkich chętnych, jednak czasem ze względów logistycznych (np. ilość noclegów) jesteśmy zmuszeni – z naciskiem na zmuszeni – komuś odmówić.
5. Ostatnim krokiem przed wyjazdem jest ustalenie sposobu dojazdu czy to z Wrocławia czy to z Krakowa (staramy się również wspierać Was w dotarciu do tych miast np. poprzez skontaktowanie osób z tego samego miasta, w celu wspólnej podróży).
6. A potem już tylko świetnie się bawimy, we wspaniałym towarzystwie i to w dodatku na łonie natury, w górach! 🙂
Dana procedura ma zastosowanie do każdego wyjazdu, oprócz punktu 1 – który robi się tylko raz na początku wejścia do projektu.
W razie pytań – pamiętajcie, że możecie pisać do nas maila na korona@pozahoryzonty.org z przyjemnością odpowiemy na wszelkie frasujące Was pytania!